5.7.2013

getting ready

_7033019

Hain alkuviikosta mun passin ja huh siellä se viisumi sitten kököttää. Nyt on ainakin yks huolenaihe takana, ton viisumin hakemisessa tuli vähän mutkia matkaan ja ikuisena stressaajana ehdin kuvitella jo monet kauhuskenaariot päässäni. Mut kuten tavallista huolestuin ihan turhaan, tuolla kaapin perällä se passi nyt lojuu oottelemassa seuraavaa käyttökertaa, joka taitaakin olla vasta silloin kun lähden Intiaan... Mulle myönnettiin kolmen vuoden opiskelijaviisumi vaikka pyysin kahta what? En valita mutten tosin hyödy tosta ylimääräsestä vuodesta ollenkaan, sillä mun passi vanhenee jo kahden vuoden päästä. Ois vaan pitänyt käydä hankkimassa uusi passi niin kuin neuvottiin, ihan vaikka vaan niiden hirvien takia jotka juoksentelee joka sivulla :D

Käväsin tänään aamulla keskustassa lääkärissä ottamassa ekat rokotukset, vähän kiire tulee ehkä näiden kanssa mutta enköhän mä pääse ihan hyvän immuunijärjestelmän omaavana lähtemään reilun kuukauden kuluttua. Kiittelin just onneani ettei mulla ole mitään ylitsepääsemätöntä piikkikammoa - ahdisti ihan tarpeeksi jo muutenkin - sillä näitä rokotuskertoja on vielä aika paljon ennen lähtöä. Multa otettiin myös verinäyte veriryhmän määrittämistä varten, mutta sen saa tietää vasta muutaman viikon kuluttua. Apteekissakin pitäisi poiketa ostamassa parit rokotteet vielä sekä kasan lääkkeitä.

Mun pitäisi tehdä nyt miljoona eri asiaa ja ennen kaikkea pakata, koska lähden huomenna viikoksi Poriin apparoimaan protulle. Tää saattaa olla mun viimeinen protuleiri moniin vuosiin, mikä tarkoittaa sitä, että tutuiksi tulleet jokakeväiset koulutussessiot ja leiritiimipanikoinnit jää ensi vuonna kokematta, puhumattakaan itse leiristä tai monista protutapahtumista. Kaipa juuri näiden asioiden takia odotan tältä leiriltä tosi paljon, mutta saa nähdä mitä kuluvan viikon aikana tulee tapahtumaan.

2 kommenttia: